Wednesday, July 13, 2011

dengg!!

encikbig dah kembali!
ahh.. persetankan segala hasutan setan..
yang selalu nak main2 perasaan aku neh..
dengg..!!
wa udah kembali! siyess neh.. ahaha
fuhh.. seminggu kebelakangan ni cam harem la mood aku..
aku pn tatau la.. apehal la aku nak sebal² gini..
keje sumee huru hara..
sang makanan jin tu bkotak2 sekali jalan..
makan tah ke mana.. dengg!!
pahal lu ni big? jangan nak sakai la..
rilek2 sudah.. duk layan sgt apahal?!
tapi.. skang aku dah kembali..
aku akan terus kan berkarya pada yang menghargai..
aku akan terus bekerja pada yg sudi guna khidmat aku..
aku akan teruskan hidup walau apa yang terjadi..
aku akan terus berkawan ikhlas dari hati dan bukannya sekadar mencari simpati..
terima kasih pada kawan² yang sudi mendengar luahan hati..
terima kasih pada kawan² yang terus menerus memberi semangat..!
yeahh! Thank you so much!.. anda semua akan sentiasa di hati aku!!

EncikBig - Aku hanya ada kawan-kawan untuk berkongsi segala suka duka.. Terima kasih buat anda semua..

1 comment:

cik said...

sob..sob.. sedih plak baca.. ='(