Wednesday, July 22, 2009

di sana menanti di sini menunggu... keliru..

aku keliru... aku tak bisa memilih yang mana satu..
adoiyaa.. mane satu nak pilih ni.. serabut..
dua-dua sama bagus.. dua-dua ade kelebihan senirik..
dua-dua sama cantik.. dua-dua pon bakal menghasilkan yang chanteek2...
tak mungkin aku pilih keduanya..
tolong la aku... tolong la aku...
mungkinkah S yang patut ku pilih?
ataupun T yang sering memanggil2..
arrgghhh! serabuuttt.....

T..
berilah aku masa.. biarkan ku fikir sedalamnya..
andai kau bukan pilihan hatiku.. maafkan diriku..
sesungguhnya aku benar2 tak mampu..

S..
pada mataku kau begitu indah..
hati ku juga lebih menginginkan mu..
namun andai takdir menentukan aku bersama T..
jangan lah kau bersedih..
aku amat pasti ramai yang menyukai mu...

kawan2 boleh tolong aku?
bantu aku buat pilihan...
adakah T yang terbaik..
atau S patut kudampingi..
tolong la.. tolong la....



S


T


4 comments:

Mr Sawit Is Back said...

Amik yg T laaa.. sbb yg T x ramai org pakai.. so biler lu pakai puas hati.. lu bole eksyen ckit.. sbb lu punya special.. lg pun susah org nk komen sbb diorang x tau rahsia T.. Tp andai kata lu takut jadi minority.. lu angkat jer laa yg S.. lu akan sibuk tanya org pasal kelebihan S.. lu jd malas nk discover.. dn terus mendapat subsidi kerajaan.. argghh..!! habis tuhh.. bila gaji gua nak naik nih.. gua pun nk gak sebijik...arghhh..!! beruk mu..!!

Encik Big said...

hmm.. btl jugak tu.. tp T takde sokongan optic.. S ade.. so.. kualiti utk imej jauh lebih mengancam..

lu nak satu? takyah la.. lu cover video je.. elok sgt la guna videocam lu tu ke arah yg lebih baik.. dun Gay2.. tak bagus! hahaha

T.U.L.I.S.A.N said...

Lorrr..aku ingatkan suh pilih menantu.. kok,maunya memilih menatang tuh..hape name ntah genamo tu..

ikot mung la S ko T ko.. takowt aku nak wat pilihang..kang suh aku bayarkang..barulah reboh tersugung..huk3

Encik Big said...

ehem2... dah bli.. la la la...