Tuesday, November 24, 2009

demm-it!!


huh! sgt sakit hati.. dari semalam bawak ke hari ni...
hmm... smlm mase aku balik2 keje.. dlm letih2 tu.. singgah ler kat postbox kat bwh nuh..
bukak2 je postbox ade la beberapa kepingan surat aku..
tp! demmit! sumee surat2 tuh dah kene bukak..
sape yg bukak?? ni mesti ade tgn2 gatal yang batak2 tak penah dpt surat!!
sialan!.. aku tros ilang mood!! aku bwk naik surat2 tu..
sampai atas baru aku prasan dlm byk2 surat tu ade terselit satu envelope kad jemputan kawen.. diulangi! envelope kad kawen! yaaa! envelope saja!!
kalu ye pon nak makan free.. bagitau la.. aku bawak la ko! demM!
kesian kawan aku yg invite aku tuh..
yeahh! aku sgt tension dan sakit hati!
aku nekad nak lock postbox aku dgn kunci kandang gajah!!
siap la ko wahai pencopet surat!!
huh~



kunci kandang gajah abis! tinggal kunci kandang anak gajah je! haha..
tgk2!! kunci postbox aku paling besar! hahaha

2 comments:

mrhasifrahman said...

ei
selama ni mmg tak lock ke?

kalau ada orang post benda penting mcm mana la?

burt said...

itula kan kalau duk umah apartment ramai2 ni budak2 tangan mmg nakal...umah aku selalu jer dia main ketuk...umah zymn dia tutup paip air