Wednesday, January 6, 2010

Always be My Baby Contest!

haluu.. opsss!

ok... dah kecik balik dah font aku.. haha!
lagi contest untuk di join! 10 January?? yeahh.. masih sempat...
penyertaan aku di bawah.. ok kawan2.. Afundi Big! tq tq.. haha!

----------------------------------------------------------------------------------------

Always be My Baby Contest ! <-- click di sini..


Hey ppl Out there! *ececehh*
I'm organizing a simple Contest for you!!
Yeah!Yeah! Suke tak?
Ok, this contest is simple..

1)Just perlu letakkn picture KAMU bersama Budak KECIL atau BABY..

2) Buat quotes ataw kata-kata ringkas yang menggambar kan gambar tesebut
*RINGKAS SAHAJA ,oke?*

3) kreativiti anda diambil kira =)

4) Post kan link anda di comment column.

5) tarikh tutup contest ini adalah pada 10JANUARI 2010

Come on people.Meh pakat join ini Contest =)

---------------------------------------------------------------------------------------

Okeh.. ni penyertaan aku..
Sgt ramai otai2 dan penyertaan yg menarik2...
aku pertaruhkan gamba nih utk contest ni.. ekeke..
menang kalah tu blakang kira la..
nampak lain ke aku dlm pic ni? ni gamba sblm aku eksiden.. hehe..
ok la.. sila komen yer.. ;)

- pic ini dah lama dah.. 2006.. bersama kazen aku Si Adam Haikal.. tak tau la bile lagi aku leh jumpa dia.. sudah terpisah jauh.. takde berita... :'(

1 comment:

silentshutter said...

haha..aku nk komen stu jek, BIG ko da kurus,hahaha..