Wednesday, September 1, 2010

Nostalgia + Raya mood

hello! ahaha.. ok ok.. Assalamualaikum Warahmatullah...
tup tap tup tap.. tak sedar seminggu lagi nak raya.. (lebih kurang ler..)
dalam mood² sekarang ni.. 
majoriti dah mula terbayang² suasana riang ria hari raya..
kan? kan? kaaaaan?
aku pn same gak.. tapi mgkn mood aku sedikit berbeza..
aku teringat kembali zaman² skolah yang dah hampir 10 tahun dah aku tinggal..
yang paling aku ingat zaman² dak Nasyid..
cari punye cari tjumpe la mp3 lagu raya ni..
coverbysapetahtaksedaplangsung!
Lagu ni ditulis sepenuhnya oleh Chemat (my schoolmate
dari kumpulan Sahabat (kumpulan masa skolah² dulu).
Secara ringkas mengenai Sahabat.
Pernah disqualified mase pertandingan nasyid antara sekolah sbb diorg ckp kumpulan professional. 
(eleh.. tuan rumah takut kalah sbnarnye.. haha!)
Kumpulan yang terdiri daripada 4 orang anak muda (pada ketika itu) iaitu..
WaWi , MatNoor , Chemat n Aqeeb.
Kumpulan ni agak ngetop (sama top ngan BackStreetBoys) pada masa tu..
mm.. dah dah.. aku tatau nak tulis pe dah.. 
LayaaannNnn~!!


encikbig - bile la nak jamming2 lagi ni.. huhu..

3 comments:

ceylaphotography said...

sedap weehhhh.hahahaha

encik big said...

lagu mmg best! tapi cover ni cam hape je.. tunggang langgang.. ekekkee


encikbig - cmane la komposer die leh lupa lagu seniri.. huhu..

silentshutter said...

hua..geng2 nasyid la demo ni, ptt la pki serban g mano2,huhu...