Wednesday, March 5, 2008

Bercelaru.....

aku btl2 keliru...
aku btl2 celaru..
arrgghh!!
apa yg patut aku buat?
ape btol ke ape yang aku buat ni?
mungkinkah ini yang terbaik..
atau sekadar mengikut perasaan?
Ya Allah...
hambaMu ini benar2 keliru..
benar2 celaru..
mudahkanlah segala urusanku..
berilah aku petunjuk..
petunjuk ke arah kebenaran..
agar aku mampu membuat penilaian..
Sesungguhnya aku tak mampu...
Aku akui kudratMu..
aku benar2 mengharap petunjukMu..
aku benar2 berharap dariMu ya Allah...
andai benar ini takdirku..
berilah ketenangan padaku..
andai ini suratan jalan hidupku..
berikan aku MagfirahMu..
andai ini kesudahan..
berilah aku kemaafanMu..
berilah aku kekuatan untukku menghadapi hidup ini...
Ya Allah..
Sesungguhnya hambaMu ini amat hina..
Seringkali terlupa dan terleka..
ampuni dosaku..
ampuni salahku........

No comments: