Monday, March 3, 2008

keliru....

keliru...
aku keliru dgn semua yang dah terjadi..
aku rimas...
aku celaru..
aku kena tunggu lagi ke?
aku kena setia lagi ke?
atau aku harus korbankan cinta aku..
atau aku harus ketepikan perasaan aku ini..
aku btl2 menyayanginya...
namun..
setelah apa yang dikhabarkan...
aku jadi bingung..
aku jadi keliru..
apakah dia untukku?
apakah aku untuknya..?
aku tak pasti..
aku tak pasti apa yang perlu aku lakukan lagi..
segalanya musnah!!
aku tak mampu lagi...
aku sedih..
aku kecewa...
aku bencikan segalanya!!
harapan aku kini musnah...
tiada lagi cinta...
tiada lagi kasih yang ku puja...
aku tak sanggup lagi hadapi semua ini...
aku bencikan dunia...
dunia yang penuh dgn tipu daya..
dunia yang melalaikan kita..
aku benci! benci!!
aku bencikan diriku...!!
kerna aku semuanya terjadi!
kerna aku dia jadi begini!!
maafkan aku..
maafkan aku......

No comments: