Wednesday, December 15, 2010

Mencari ketenangan... Mencari kekuatan...

aku? 
yup.. still mcm ni.. kuat! dan sentiasa hepi! yeahh.. hahaha..
walaupn org tgk aku hepi.. 
tapi diri ni dan Dia saja yang tau betapa aku sgt² lemah dan tertekan..
macam² yang dah semak² dan bercelaru dlm hati aku ni.. 
tah la.. aku rasa aku dah tak kuat mcm dlu..
mana pegi semangat² aku dlu pn aku tak tau..
adakah perlu aku bermonolog sendirian.. atau harus aku meluahkan..
atau juga berdiamkan diri.. ataupon wat² tak tau sudah..
yeahh.. Life must go on.. *~even aku sendiri pn tak tau ape patut aku wat lepas ni..
hendak ku turutkan rasa hati.. tapi aku kurang pasti..
nak aje aku diamkan diri.. sudah tiada kekuatan diri..
oh encikbig.. come on la..
jgn dilayan sgt perasaan tuh.. oh dengg!
knape nk terbuai² dgn semua nih..
yoosshh~ sila kemaskan diri..
panjang lagi perjalanan ini..
walau meniti titi yg belum pasti..
dah la.. duk pening² kepala watpe..
g siapkan keje ko yang belambak² tuh!! *~pujuk hati sendiri..
 -
-
-
pada si dear.. "maapkan saya ye.. sbb tak byk masa utk awk.."
 -
pada kawan²... "pn same mintak sori byk².. i think its time for me to deactivate for a while.."
 -
pada customer²..."anda jgn risau.. utk anda sy masih aktif.. sila lah berhubung selalu.. anda adalah majikan sy.. "
-
-
-
ok la.. its time to work...!!
wish me happy working ya~ tq beri beri the much!

encikbig - muka tenang bukan bmaksud hati riang..

2 comments:

A f a z said...

'muka tenang bukan bmaksud hati riang..'-correct!! believe in Allah+ urself..keep on gambate & pray!! coz He knows best..best of luck...;)

Sistar Wany said...

patot lah dye da byk diam skang.. ekekeke