Friday, February 11, 2011

aku bekerja.. so?

takk.. ape yg lu org tak puas hati sbenarnya?
aku betul2 tak paham..
apa yang aku buat tak kena ke?
atau mmg bidang photography ni macam ni?
aku buat untuk duit.. ye.. aku bekerja..
dan photography tu mmg sumber pendapatan utama aku sekarang..
aku tak paham bila ada mulut² gatal duk cakap²..

"Masyuk woo... job manjang.."
"gempak aa.. tetiap minggu ade job.."
weh weh.. 
meh sini aku nak lutut sket... dah tu mmg periuk nasik aku..
mmg la kalau boleh tetiap minggu aku nak ada income..
korang buat part-time boleh la.. ade job.. ade duit lebih..
takde job.. pn still ade duit..!! ada gaji tetap!
bkn aku nak marah.. tapi naik meluat aku dgr ayat² common tuh..
skang ni aku malas nak reply² dah komen2 sampah mcm tu..
tp kalu ko ckp depan² sorry la kalu aku kahak muka korang..
itu org puteh kate out of control..
kalu under control aku kahak kan dua kali.. ok?
hmm.. so.. kalu rasa nak kecik ati silakan..
aku pedulik ape.. aku rasa aku tak kaco pn periuk nasi korg..
sama² cari duit la.. kalu rezeki korang.. korang la dapat..
aku takde nye main² busuk semata² nak potong jalan member²..
ada rezeki adalah.. peace yaa..


encikbig - tawakkal je la.. ade rezeki ada la..