Friday, March 4, 2011

NuffNang..??! NuffNang..??! NuffNang..??!

salam.. ini entry aku nak type slow²..
dgn rasa ingin tahu dan bercampur baur dgn sedikit rasa agak meluat.. ahaha..


hmm.. aku bkn ape.. kadang
² tu naik semak la aku bile org duk sibuk ajak aku click NuffNang die..
ape ke best sgt ke menatang NuffNang neh? Kaya raya ke kalu aku click?
aku tak paham ler.. kadang
² ade yg smpai mcm agak desperate lak suruh aku click..
penuh chatbox aku ngan komen die suruh click NuffNang..


Ok ok.. aku tak pnah amik tau pn pasal NuffNang neh.. tah ape kebende tah..
mgkn korg masyuk dgn NuffNang ni.. 
Tp tah la.. aku tak pnah rasa bminat ngan kebende tuh..
So.. maap la yer.. 
mane² yang singgah tu pastu duk sibuk² iklan korg nye kebende tuh.. aku tiba2 rasa tanak singgah blog korg.. siyes..~!


Yeahh.. aku silent reader.. dan aku slalu jenguk blog
² org.. baca2 coretan².. luahan hati..
entry
² kerepek rangup.. dan segala ape yg korg tulis..
maap ler kalu aku jarang komen
².. bkn ape.. kadang² takut org salah paham..
lain yg aku nak ckp lain yg org paham.. so.. kalu aku takde ape nak ckp.. aku diam
² aje..
that's better kan? hehe..


orait.. aku pn takmo merepek panjang
².. 
sebelum emosi ini bertukar.. biarlah ia terhenti di sini..
aku lebih tenang begini..
umpama dedaun kering diterbangkan angin tatkala mentari melabuhkan sayapnya.. auucch~!
samat malam..




Encikbig - dari korg ajak aku click² NuffNang tu baik ler korg ajak aku baca entry korg yg best².. ^^,