Monday, August 16, 2010

Nam haribulan puasa...

tup tap tup tap.. tak sedar.. dah 6 hari dah puasa..
tp blm lagi rasa nikmat lapar.. aku pn tatau ler..
taun ni agak kureng nafsu mkn.. tak mcm taun² seblom neh..
kalu pegi pasar ramadhan kelabu tros mata nak pilih..
tapi taun neh.. sampai je pasar ramadhan dua tiga kali ulang alik pn tak bli pape..
tetiap hari pon beli popia singgit + teh bunga sebungkus.. tu je.. bagus gak.. jimat sket! haha..
hmm.. masih berkira² menanti kehadiran kawan baru aku sempena raya nih..
nnt bekepit je la aku ngan mereka.. opss.. lupe.. bkn seketoi.. tapi dua ketoi~!
hahaha.. tak sabar nak test lens baru neh.. cepat la masuk claim.. 
wahai macik admin.. cepat² proses ek.. la la la...
*~mimpi indah la ini malam.. huhu

3 comments:

aYaz said...

a'ah..mmg cpt ms blalu,dh 6 hr pose..
erkk...tah smpat ke x kte nk abeskn pose ramadhan thn ni..

Anonymous said...

Mr. Big menghitung hari nak beraya dgn kwn2 baru dia... nanti klik KB intreduce deh kek makcik dia ni.... heheheh

adept said...

kawan baru...waaaa....udah ku bilang ya. bukak agi omong-omong kosong..